måndag 15 september 2014

Snabbsummering och glödande rönn

Hej hej!

Tittar in för att visa livstecken så att ni inte tror att jag dött eller nåt. Jag lever :)

Har en fullsmockad vecka framför mig. Så jag lär inte bli så synlig här den här veckan heller. Men sedan kanske det lugnar ner sig. Vi får se.

En kort summering hinner jag i alla fall med:

Jobbmässigt: Ser lovande ut. Vet snart om allting faller på plats! *pirr*
Huset: Fortsätter ha visningar och väntar besked. Jag känner mig hoppfull att det snart är sålt.
Gör just nu: Planerar födelsedagsfirande, njuter av solen, betar av bokade möten, m e d i t e r a r, gläds åt att min bloggvän äntligen lyckats få bli mamma och jobbar.

Och så naturen. Hur vacker är inte den just nu? Solen som skiner och hösten som visar sitt bästa jag. Jag älskar det här. Fick snabba mig att fota vår rönn härom kvällen när solen låg på. Den blev plötsligt guldorange i två minuter. Det är det som är magi med fotografering. Men å andra sidan fångar man aldrig känslan på bild när det gäller naturen. Sällan i alla fall.

Ja, det var väl kort och gott allt från mig just nu.

Sköt om er så ses vi så snart det lugnat sig.

Kram
Jenny

1 kommentar: