torsdag 26 juni 2014

Lokal efterlysning

Hej!

Idag kör jag en liten efterlysning på min blogg. Förra gången gick det ju så fantastiskt bra att jag tänkte att jag skulle prova en gång till :)

Eftersom vi inte har en aning om var vi ska ta vägen när huset byter ägare så skulle jag vilja chansa och göra en efterlysning på ett bra boende här. Vi letar en mysig lägenhet, gärna gammal om det går, eller kanske ett litet gårdshus eller liknande. Så om du har något som du vill hyra ut eller vet någon som vill ha två lugna personer med ordning så finns vi här! :) Sedan har vi ju en liten katt också men hon är inte av den klösiga och förstörande  typen utan mer av den goniga :)

Det behöver inte ligga i stan utan vi kan tänka oss utanför stan också om det är så att det känns rätt. Tveka inte att höra av dig om du vet något.

Maila mig på jennyshemochharmoni@gmail.com

Tack!

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar