tisdag 17 juni 2014

Alot to do

 Eldar lite idag när det regnar.

Hej!

Ja, hörrni, det försvann en vecka bara så där. Det har verkligen varit jättemycket och så fick vi sjukstuga här hemma som grädde på moset. Och bättre blir det inte den här veckan. Midsommar och förberedelser för visningar. Men det är ju härligt också. Och ute fyller jag på. När jag får strosa bland mina pioner, sitta i kvällssolen i min gunga eller bara lägga mig en stund i hammocken, då fyller jag på. Tänk att det alltid är det enkla som gör livet så rikt.

Hur har ni det den här veckan? Några som går på semester snart kanske?

Nej, dags att ta en meditation, återta lite kraft och sedan tillbaka till "ska göra" listan.

Ha en fin tisdag!

Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Tack,för att du är tillbaka o skriver igen,har saknat dina "klokskaper".Ta hand om dej,vila är ett måste,speciellt den här årstiden,när man vill o tror sig "hinna med allt".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för du tittar in här! Utan er som läser skulle jag ju inte behöva skriva. Kram Jenny

      Radera
  2. Jag är också glad att se nya inlägg här ! Du skriver så bra och inreder underbart.
    I min kommentar förut menar jag att jag hoppas få se hur du kommer att bo, inte exakt var. Hoppas att du förstod det :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! <3 Ja, det får vi se. Jag får landa i det. Jag kommer nog att ha svårt att sluta skriva. Det kan bli i en annan form framöver kanske :) Kram Jenny

      Radera