fredag 7 mars 2014

Helg igen!

Läcker kruka/hink som påminner om våren.

Äntligen helg igen! Det känns otroligt skönt. Det har ju utlovats en hel helg med sol också och den är också varmt välkommen! Jag tror nästan maken ska få skotta bort den lilla snö som finns kvar ute på vår altan på baksidan och ställa ut däckstolarna :) Då är det vår på riktigt och jag kan fila lite på fräknarna ;)

Även om det är skönt med helg så ser jag alltid fram emot varenda fotning som jag får göra just nu. Jag har fått med mig några riktiga godingar hem som ska fotas nästa vecka och jag kan lova er, det är en dröm! Kommer in i webbutiken i slutet av nästa vecka. Håll utkik!

I helgen är det dags för melodifestivalfinal också. Jag har fått en favorit. To the end med Yohio. Jag älskar låtar som har ett bra budskap och den där låten har verkligen talat till mig. Den påminner om att även om livet kan vara tungt ibland så måste man orka se ljuset och det finns alltid någon som älskar oss. Det kan vara nog så viktigt att gå tillbaka till den grunden när livet inte är som man vill. Det brukar jag påminna mig själv om. Så heja Yohio!

Hoppas att er vecka har varit bra, sköt om er i massor och tack för att ni tittar in här så troget.

Stor kram
Jenny


3 kommentarer:

  1. Jaa, läcker och vårig kruka med fin blomma i! Härligt med lite nya blommor nu! :) ÅH, nu blir jag nyfiken på vad du ska fota för nåt!..vill ju veta nu vad det är! :)
    Aha..så det ska bli sol! Det hoppas jag verkligen för idag var det ju tråkigare väder än nånsin! Ja det kan bara bli bättre! Ha en fin helg! :) Ikväll blir det let´s dance och det blir jag alltid glad av! Kram

    SvaraRadera
  2. Smart och läcker kruka! Ja, nu njuter vi av helgen. Ha det fint. Hoppas vi syns på min blogg med ;-)

    SvaraRadera
  3. Självklart tittar vi in ! Du har ju en underbar blogg !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera