onsdag 1 januari 2014

2014 är här

 Återanvänder gamla bilder.

Så var det här - 2014. Helt rent och utan att avslöja sina hemligheter dök det upp. Vad kommer att ske det här året? Jag hoppas att det ska bli ett bra år men jag vet att vad vi än får uppleva, så blir det till det bästa. Det innebär ju inte att man alltid förstår varför saker händer. Men ändå.
Idag läste jag vad jag skrev i min ceremoni inför förra årsskiftet och jag blev överväldigad och tårögd när jag såg vad det stod. Varenda punkt på listan hade slagit in. Jag hade bland annat sökt klarhet, inre frid, trygghet, glädje och inspiration och det är precis det jag har fått. Jag känner mig så ödmjuk och tacksam inför att jag har det här stödet, att någon vill mitt (och andras) bästa och hjälper mig/oss att nå dit.
I år vill jag utvecklas, försöka nå några av mina små mål, se till att resan fortsätter framåt. Lyssna på hjärtat och lyfta på hatten att mitt vision som jag fick på sensommaren, verkar vara rätt väg. Jag vill ha tillit till att min intuition är den kompass som ska få leda skeppet. Ett skepp som jag vill åka på med glädje.

Vi får se vad som händer. Det ska bli spännande. Så spännande.

Kram
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar