fredag 27 september 2013

Äntligen fredag!


Så var det fredag igen. Det är en fantastisk dag. Idag blir det en riktigt god älgstek till middag, jag ska baka gott bröd och verkligen göra mig för. Det är härligt att känna skillnad på vardag och helg tycker jag. Livet är till för att njutas!

Jag hittade den här gamla bilden i mitt arkiv som påminner om att vi ska följa våra drömmar och önskningar. Jag tror faktiskt att om vi gör det så kommer vi ganska långt på vägen. Alla kanske inte blir fotbollsproffs eller artister, men det gör inget, vi får något annat istället som känns minst lika bra. Jag tror helt enkelt att vi får det bästa vi kan få.

En skön tanke att börja helgen med, eller hur?

Ha en fin helg!
Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny! Tänkvärt! Önskar dig en fin helg! Det låter som en väldigt god start med älgstek och hembakt bröd. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. Härlig inspiration!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kika gärna in hos mig idag, säljer massor av fina saker!
    Kram Amelie

    SvaraRadera