måndag 9 april 2012

Trädgårdslängtan


Hej vänner!

Hur har påsken varit?

Vi har fått rejält med snö i omgångar. Tack och lov smälter det ju mellan varven så det ligger inte kvar ett tjockt lager men jag måste erkänna att igår tog tålamodet slut. Jag vill ha vår. Sommar. Värme. Vi har knappt haft någon värme alls så när den kommer så kommer jag jubla. Jag lovar.
Här har helgen varit riktigt lugn. Vila och återhämtning. Inte så dumt, det behöver man ibland.
Nu börjar en ny vecka och nya utmaningar! :)

Dags för ett citat :)

"Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet." Eller hur?

Ha en skön dag!

KRAM
Jenny
 

7 kommentarer:

  1. Hej! Ja det kommer bli underbart med värmen när den kommer! Nu blev jag ju lycklig ändå som fick en nytändning på skidåkning i helgen!:) Nä, ska man vänta ut stormar får man nog vänta ihjäl sig..här ska dansas! ;) Kram

    SvaraRadera
  2. HIhi härligt citat! Och snygg header. Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket vackert och sant citat!! :)

    Ja jag vill oxå ha sol och värme... NU!! :0)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Här har vi också fått snö, idag har den dock regnat bort, vi har riktigt ruskväder idag.

    Jättebra citat!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. VAckert citat och såå sant!
    Buu, säger jag till den långsamma våren! Vi har nog inte fått snö under påsken men vi kunde fortfarande ordna skidtävlingar här om vi så ville... Men har idag idag ridit ute på ute ridplanet i solskenet till fågelsång och det bara är såå otroligt ljuvligt!! Vilken lycka!! Att både häst o ryttare var leriga nästan upp till öronen är ju nåt man står ut med.. O därför finns ju tvättmedel o duschar el hur!!

    Ha det gott! Din bänk ser väldigt lockande ut!! Där smakar säkert kaffet extra gott i solen, kan jag tänka mig!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  6. Jag kommer att njuta något alldeles otroligt när värmen kommer.
    Bara väntar på att få börja i trädgården igen :)
    Vi har oxå haft det kallt i påsk. Blev inget gjort ute som tanken var.. men men.. laddat batterierna har vi gjort, skönt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Vilket bra citat! Det ska jag lägga på minnet! KRAM Linda

    SvaraRadera