onsdag 21 september 2011

Rabens Saloner

Bilder lånade från rabenssaloner.com Collage av mig.

Hej vänner!

Just nu är det fullt upp. Är det redan onsdag? Jösses. Här varvas det ena vardagsbestyret efter det andra med möten och födelsedagsfirande. 
Jag behöver lite klädinspiration då jag ska gå på fest. Det var 100 år sedan! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Är man en hemmamänniska så är man ;) Då blir bestyren stora när man ska ut ;)
Rabens Saloner är aldrig fel även om just de här kläderna kanske inte är festinspirerade. Om jag fick köpa en helt ny garderob just nu så skulle jag genast dansa in i någon butik som säljer dem. Så snyggt tycker jag. Jag älskar den här avslappnade stilen med scarfar, sjalar, och en härlig kreativ känsla. Inte för sött, bara ursnyggt! Det är nästan lite dansarstil över kläderna, om ni förstår vad jag menar? Avslappnat, lite löst, vida ärmar osv men ändå lite stil. Jag bara älskar det!
Håll tillgodo och må så gott!
Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Jättefint och avslappnat som du säger! Önskar man hade den där midjan till den vita blusen med mycket knyt i midjan!:) Var himla snyggt! Ha en fortsatt bra vecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Jag gillar också den vita blusen med knyt. Undrar om jag passar i den och var jag hittar den ? :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Gillar också den stilen. Snyggt och ledigt men utan för sött och gulligt.
    Tänk att få sväva in och inhandla en ny garderob där :)
    Kram Maria

    SvaraRadera