måndag 1 augusti 2011

Kloka ord


En ny dag med sol som skiner och en hektisk helg bakom mig. Det är hur jag kort och gott kan summera nuläget. I helgen har jag besökt en lokal liten festival och fått besök av den sötaste av änglar, faster som jag är :) Hon visste precis hur hon skulle charma mig :)
Jag måste erkänna, idag känner jag mig trött, trött. Men man får väl stå sitt kast när man är ute och flänger helt enkelt ;)
Mitt datorbyte kunde inte komma olägligare för just nu känns inspirationen helt plötsligt som bortflugen igen, jag som var så på gång! Nåja, den kommer väl åter.
Idag får ni några kloka ord från Ernst. Han är för rolig han.

Ha en fin dag!

KRAM
Jenny

5 kommentarer:

  1. Ja, trött är ordet, såhär i semestertider är man uppe och flänger hela nätterna igenom. Inte på festivalen men väl pysslandes med diverse härhemma.
    Ernst är bäst!
    Ha det fint,
    Eija

    SvaraRadera
  2. Ja, han är klok han! Jag var oxå på festival samt återvändarkväll! Trevligt! Nu har jag semester igen! Skööönt! Kom på att jag missade sista avsnittet av Ernst. Det måste jag ta igen. Såg ju att Eija visade så fina bilder från programmet! Han är makalös! Man blir sjuk när man ser hans program..i positiv bemärkelse alltså :) Ha det! Kram

    SvaraRadera
  3. Han säger så mycket finurligt den där Ernsti!! Må så gott! Och bli pigg, pigg, pigg!!!

    SvaraRadera
  4. Din inspiration lär komma tillbaka om jag känner dig rätt ;) Gillar citatet från Ernst, det får mig att le :) Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Finaste Jenny, tack för senast! <3 Å Ernst han är klok han! =) Eftersom jag är så dålig på att kommentera här nu för tiden så vill jag även passa på att säga att du gör så himla fina kollage med bild och text! Du är så duktig och inspirerande! Många kramar till dig och T från oss!

    SvaraRadera