måndag 13 juni 2011

Helgen som gick


En ny, svalare vecka är här. Känns riktigt skönt om ni frågar mig. Svensk sommar är inte så dum ändå med sina variationer :)

I helgen har maken fixat med några spaljéer under vår altan. Jag kände att det kändes lite halvfärdigt och bad honom göra några spaljéer för att täppa till hålen under altanen. Jag har några ytterligare idéer som jag ska slutföra där så snart jag kan. Lovar att ni ska få se sedan! Det är inga stora grejer men kan ändå bli bra hoppas jag.

Den här sommaren har vi lovat varandra att vi inte ska dra igång en massa nya projekt. Vi ska slutföra sådant vi börjat med men sedan ska vi bara vila, må gott och göra det vi känner för, för stunden. Jag måste erkänna att liiiite rastlös blir jag *fniss* Igår fick jag en idé om vår altan som vi har vid huset som skulle bli så bra tror jag :) Vi får se om vi blir rastlösa båda två, då kanske den blir av ;)

Nu är det dags för mig att grotta ner mig i veckans grafiska uppgift. En mastig sådan så det är bäst jag fokuserar lite :)

Ha en underbar start på veckan och tusen tack för att ni tittar in här och skriver kommentarer till mig. Ni är fantastiska!

KRAM

Jenny

1 kommentar:

  1. Såå himla söta blommor! Ja, det är skönt att det blivit svalare på ett sätt..man får mer gjort och man sover bättre!:) Men..skulle gärna ha sol igen! Det behövs nog lite regn nu och som sagt man får mer projekt gjorda i det här vädret! Ser gärna bilder på spaljéerna sen och ska bli spännande att se om ni klarar av att inte påbörja nåt nytt projekt!;)
    Kram

    SvaraRadera